LÄMNA DIN HÄST HOS OSS

LÄMNA DIN HÄST HOS OSS
Vi kan ta emot din häst för miljöträning, lastträning, korrigering och problemlösningar. Vi jobbar med hästens vilja och glädje att själv söka trygghet och tillit till uppgiften vi vill den skall utföra. För mer info gå in på vår hemsida eller mejla camilla.johansson.rahanjam@telia.com

söndag 9 januari 2011

En ny liten stjärna bor i Pacinos box nu!

Livia heter jag och är tre år i mars. Jag kan inte så mycket än... Har nyss flyttat hemifrån.
Min mamma tycker nog det är skönt nu när hon slipper mitt tjatande dagarna i ända. Idag har jag träffat en snygg kille i hagen. Han heter kim af Tollstad. Han gillar mej stenhårt.
Fast jag har en konkurrent... En liten fjortis.. som är 1,5 bara..
Hon tror att hon är snyggare än jag... Hmm... Kim gillar mej mest.. Så det så!! <3
Mina nya människor hittar på massa konstigt med mej hela dagarna. Jag ska springa runt i linor och jag ska ha något konstigt som sitter fast på min rygg och som klämmer runt magen. Dom lyfter mina bakben och jag försöker att få ha dom ifred men de är jätte envisa dom där nya människorna. Fast jag tror att jag gillar dom för dom pratar snällt med mej hela tiden och kanske jag förstår lite ibland att jag ska bli en sån där som bär på dom där människorna som han den snygge i hagen berättade om för mej idag...
Jag tror att det är den där lilla mörka människan som är så tyst som ska sitta på mej då för idag hängde hon lite på mej och klämde på mej och så och hon ser rätt snäll ut.
Jag ska fråga han .. Min kille i morgon om allt!!
Ses...
Nu kommer husse... Min nye Husse... Han har massor med hår överallt, inte som mej men nästan och sen mullrar han sådär mysigt när han kommer. Vi ska få kvällsmat... Jag älskar verkligen mat!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar